Välkommen!

Det blev mycket bilder idag..

Publicerad 2013-11-21 17:47:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Ja, det har verkligen blivit bild-bomber idag :) Men nu får ni nog inte mer bilder idag i alla fall ;) Tihi..
 
Nu kommer snart Andreas hem, ÄNTLIGEN.. så jag måste gå och byta om från min mys-klänning.. snyft, vi ska nämligen laga mat och sen så ska vi åka hem till Edson och Paula efter klockan åtta för snälla som dom är.. och händiga, så ska Paula hjälpa mig att sy dit en ny dragkedja på min klänning som gått sönder och som jag bestämt mig för att ha på dopet nästa vecka! Jag hoppas iaf att hon kan fixa det, vi ska åka dit och visa henne klänningen ikväll så får vi se hur det går att fixa..
 
Hoppas verkligen att dop-pressenten hinner komma nästa vecka, känns som jag inte är lika förberedd detta dopet som jag brukar vara, det känns absolut inte bra.. men det har ju sina orsaker och det vet jag att Elin och Andreas förstår, så det får bli som det blir helt enkelt.. det viktigaste är ju trotts allt att jag är frisk när dopet är :) Har inte pressenten hunnit komma så får hon det efteråt, hon kommer ju ändå få en himla massa paket på sin fina dag lilla Meja <3
 
Ne, nu ska jag ta och fixa vidare lite här.. blivit mycket dator idag.. men jag skulle ju ha en mys-dag bestämde jag mig för redan idag på morgonen ju ;) haha.. men fått gjort en hel del här hemma iaf faktiskt :D
 
Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2013-11-21 18:34:11

Det gör absolut inget om hon inte får presenten på sin dopdag. Vi vet mkt väl hur du har haft det nu den sista tiden. Vi kommer ju förhoppningsvis ses fler gånger efter dopet ;)

Svar: Vadå förhoppningsvis? hahaha.. det är väl en självklarhet eller? ;) haha.. Mjo jag har ju haft det som jag haft det så det har inte blivit riktigt som tänkt.. men men vi får väl se.. ska bara få ihop min outfit och lite pressenter.. men jag har ju en hel vecka på mig som jag förhoppningvis är piggare :) KRaaam
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela