Välkommen!

En trött tjej på bowling-match..

Publicerad 2013-11-17 20:45:56 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Ja, tro det eller ej men igår var jag faktiskt med Andreas nere i bowlinghallen och tittade när dom spelade match.. jag var verkligen pigg igår om man jämför med vad jag har varit dom senaste veckorna..
 
På kvällen kom Jonas och Eriksson och vi käkade planka och spelade en runda plump.. men sen var jag trött kan jag lova och dom gick hem rätt så tidigt så då blev det soffan för vår del här hemma fram tills att jag inte orkade mer och gick därför och la mig lite tidigare än älsklingen..
 
Men det var verkligen en bra och pigg dag igår, känningar hela tiden och öm i magen.. men jag hade ju energin.. otroligt skönt må jag säga!!
 
Idag är det dock värre.. har sovit väldigt mycket igen och nu ikväll här så har jag grymt ont bak i ryggen och i magen.. så har kräkts fyra gånger av smärtan nu ikväll.. inte kul!!! Men har iallfall orkat vika lite lakan med Andreas idag och så har jag gjort pannkakor.. smaskens! Vi får hoppas på att smärtan går över då dom tar bort splinten på tisdag på sjukhuset..
 
Nu ska jag snart försöka äta lite när maten är klar, sen får det bli sängen och TV för min del..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela