Välkommen!

Första jul-baket :)

Publicerad 2013-11-20 14:19:26 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Första jul-baket har nu börjat.. underbart! Det blev lite lätt 5 minuters kola bara, dekorerat med lite flingsalt för att få det där lilla extra!
 
 
 
Jag börjar verkligen längta till jul och hoppas att Andreas kan bära in våra julsaker i eftermiddag eller i morgon senast :) Måste gå igenom och se vad jag har för saker och vad jag behöver fixa.. sen är det ju faktiskt snart första advent så snart kan jag börja småfixa med adnventsfint <3 Åhh vad jag älskar detta <3
 
Har varit iväg och handlat lite idag, otroligt skönt var det att åka och handla ensam.. vilken befrielse att bara kunna gå ut ensam igen.. de var länge sen ;) Jag blev väldigt trött efteråt såklart men det får man ju räkna med.. så nu har jag det mesta hemma för jul-godiset så jag kan små-fixa lite när jag har ork över.. vi ska bara inhandla lite till på maxi ikväll när Andreas ändå ska träna..
 
Nu är det lyx-fällan på TV så ska se det och plocka lite i vardagsrummet..  Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela