Välkommen!

God morgon!

Publicerad 2013-11-27 09:55:05 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Jag lever ;) Har bara inte kännt för att uppdatera riktigt och det har gått i full fart här hemma.. är snart klar med all julpyntning och adventsfint här hemma.. är så fruktansvärt mysigt här så jag går bara runt och myser om kvällarna eller ja eftermiddagarna när det börjar bli mörkt ute och jag får gå runt och tända alla otroligt mysiga ljus! Helt underbart <3
 
igår var Emrick och Jenny här.. även Rasmus kom en stund.. alltid lika trevligt och det blev en del kort tagna som vanligt men dom får ni se någon annan gång.. han är ju alledes för go den där Emrick, han är så kär i mig så hälften kunde varit nog typ.. men det är underbart! <3
 
Idag blir en lugn dag, Malin och barnen skulle ha kommit men dom är sjuka så det blir inget med det så istället tar jag det nog rätt så lugnt idag.. vaknade tidigt idag på morgonen med en otrolig huvudvärk :( Så är inte så pigg precis.. just nu värkar nog mina tabletter som bäst dock och jag sitter upp igen (har bara legat på soffan sen jag gick upp idag).. så jag tror faktiskt att jag ska gå ut i köket och göra en sats med Lime-kola eftersom vi nu fått in alla burkar till julgodiset :) Weeiii.. fick tyvärr slänga dom andra kolorna jag gjorde för dom blev förstörda då jag inte la dom i någon burk i kylskåpet.. men, det är bara att göra nya och det är ju inte jag precis ledsen för heller ;) haha
 
Hoppas verkligen jag är piggare ikväll för då är det bowling som gäller, ni har väl inte missat vår klubbs erbjudande ikväll? ;) Jag har ju fått ha pause nu flera veckor igen, så jag hoppas verkligen att få träna lite ikväll..
 
Är otroligt sugen på lussekatter och har varit det typ hela denna veckan.. nån som har ett par att skicka hit? ;) tihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela