Välkommen!

Jag blir så förbannat trött!

Publicerad 2013-11-13 08:42:27 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Sådär ja, sista samtalet (trodde jag) till sjukhuset är nu avklarat (tredje denna veckan) dessutom så är det ju inte lätt att komma fram så varje dag har man fått testa att ringa.. men nu visade de sig att jag måste ringa deras sekreterare vid nio.. suck.. ännu ett samtal..

Jag HATAR alla dessa samtal när man mår skit.. bara för att allt ska krångla hela tiden.. VIKTIGA papper, vid detta tillfället är det sjukskrivningen som jag skulle fått när jag skrevs ut från sjukhuset för över en vecka sedan, men fortfarande har verken jag eller försäkringskassan sett några intyg! :(
 
Sånt här tar så starkt på mina små krafter som jag har.. som ni vet så är jag helt galet trött och sånt här gör det ju inte precis bättre.. jag är SJUKT trött.. på allt..
 
Har ingen ork att kanppt umgås med Andreas när han väl är hemma.. det är ju himla tur att han så lätt roar sig med sitt fotbollsspel om kvällarna och inte låter mig förstöra eller göra det jobbigt för honom.. han är GULD värd! <3 Igår skulle vi sitta och planera veckans matsedel, vi skrev upp från reklambladen vad vi skulle handla som dom hade bra priser på, som alltid.. sen skulle vi se efter vad vi vill ha för mat resterande dagar av veckan.. det vara bara de att jag satt där med mitt block i knäet i soffan och pennan i högsta hugg.. och kan ni gissa vad jag gör? Jo jag bara somnar mitt i allt.. :( Så de var bara för Andreas att väcka mig försiktigt och ta pappret och pennan och jag fällde bak soffan och Andreas la på mig täcket, sen sov jag ett par timmar.. tror ni man känner sig social?! NÄE juste.. inte ens min kärlek orkar jag umgås med.. detta gör så ont i mig.. och jag har sjukt dåligt samvete!
 
Igår orkade jag faktiskt dock plocka med lite tvätt på dagen.. och idag ska jag försöka orka få mig lite energi och små-plocka igen.. det gör mycket för mig att jag kan orka göra lite här hemma.. inte för att jag MÅSTE utan för att JAG mår BRA av det, även om det tar grymt på krafterna!
 
Man kan ju tro att jag ska bli piggare av allt sovande men ikke.. jag sover ju inte precis djupt när jag sover utan är nåt halvsovande konstigt läge..
 
Saknar mina vänner så otroligt mycket.. för att inte prata om mina underbara gudbarn! Skulle bara vilja ta hit er allihopa och kramas och gosa och prata i lugn och ro och få energi, för det är precis vad jag brukar få av detta!
 
Åååh, gamla Therese, du är mer än väldigt välkommen tillbaka! Och skit sten du är mer än välkommen att ploppa ut i toalettstolen och sluta ställa till det för mig! Och sen du din elaka förkylning som gott kunde valt ett annat tillfälle att besöka mig, du kan ju bara dra dit pepparn växer och aldrig mer komma tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela