Välkommen!

Såhär fin blir man..

Publicerad 2013-11-17 20:53:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Ja, såhär fin blir man när man blivit stucken minst 25 gånger på bara ett par dagar..
 
Jag har varit med om mycket stick för att sätta infarter på mig under mina år som sjuk.. men aldrig har jag varit med om att dom stuckit mig såhär mycket, jag ser verkligen hemsk ut!!
 
På dom mest konstiga ställen har dom testat, dom ver verkligen desperata.. och ont gör det ännu, vänsterhanden gör ont så fort jag rör fingrarna på "fel sätt" eller knyter handen, för som sköterskan sa som skrev ut mig, det är ju blod under hela skinnet så de kan ta ett tag innan det läker..
 
Så nu hoppas jag verkligen på att inte behöva bli stucken mer på ett tag framöver.. så mina små kärl kan få läka ihop igen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela