Välkommen!

Splint-helvetet är borta :D

Publicerad 2013-11-19 13:52:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Weeiii splinten dom opererat in är nu borttagen.. dom drog ut den idag på morgonen.. otroligt skönt.. att vara av med den alltså, att dra ut den var dock inte lika skönt.. men det gick bra och Andreas var mäktigt stolt över mig efteråt, även att jag höll på att krama sönder hans båda händer ;)
 
Riktigt trött nu efteråt, det tog verkligen på krafterna att ta ut splinten men jag gjorde det, man blir ju förståss lokalbedövad men jag klarade det och är glad för att jag gjorde det utan att behöva be om lugnande eller något sånt..
 
Jag grät förståss en hel del och var väldigt rädd, men med en super stöttande pojkvän, sköterska och läkare så gick det vägen iaf och när det var klart så skakade jag som ett asplöv och fick ligga kvar en stund men sen var det bra igen..
 
Skönt att vara av med skiten nu, är väldigt öm och det svider när jag går på toa men det är ju inte så konstigt.. dock är smärtan bättre, smärtan som kändes som att nån satt och drog i min njure hela tiden.. inte konstigt när jag fick se splinten, jag trodde den skulle vara MAX 10cm lång.. men den var minst 20cm, så tro fan att man kännt att den suttit där och dragit i mig..  men nu är de spöket borta så nu blickar jag frammåt mot en smärtfriare vardag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela