Välkommen!

Vackra Lowa!

Publicerad 2013-11-21 16:08:00 i Barn i min närhet som betyder mycket för mig!

Tog fina foton på Lowa sist vi träffades.. lyckades få en hel del fina..
 
Vackra Lowa.. Vad jag älskar dig och jag blir otroligt glad när du säger att du älskar mig.. du säger det till och med hemma ofta till din mamma.. hur sött är inte det? <3
 
Det gör mig så glad att du är så glad för mig.. jag hoppas din syster ska bli precis likadan!
Man är alltid på topp-humör när man träffat denna lilla underbara Lowa <3
 
Det blev så många fina, så det är svårt att välja ut ett par stycken bara.. men detta är dom absolut bästa, mer kunde jag inte sotera ut på denna flicka ;) Då ska ni ändå veta att Lowa var inte direkt sugen på att vara med på kort överhuvetaget, men det gäller att tillfällen i akt och klicka samtidigt som man pratar osv.. när hon inte är berädd, då får man dom finste fotona!
 

Kommentarer

Postat av: Sylvana

Publicerad 2013-11-21 17:31:53

Vilka fina bilder..kom en tår när jag tittade på dom,hennes ögon är ju så fina..kolla in hennes blick och leende på bild 2 och 3.Ja alla bilder var super fina.Ja jag är en stolt mormor till dom små trollen.
Kram till dig.

Svar: Vad kul att höra! Javisst jag satt också och tänkte på det medans jag tittade på fotona att hon har otroligt fina ögon! <3 Förstår att du är en stolt mormor till dom små trollen :) Jag är stolt att få ha dom i mitt hjärta <3
TucciT

Postat av: Elin

Publicerad 2013-11-21 18:36:33

åhh mammas lilla älskling. Jätte fina kort <3

Svar: Ah visst blev dom fina <3 Jag är super nöjd med dom :)
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela