Välkommen!

Dax att bege mig av..

Publicerad 2013-10-31 10:21:02 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Ska nog ta och sticka iväg nu.. har en del att uträtta idag, ska köpa en sak på netto, ska till citygross och kolla en sak.. sen ska jag åka och träna.. sen hem och fixa iordning och göra massa här hemma så det iaf är lite fint i morgon när jag får besök :)
 
Kanske har posten kommit när jag kommer hem också.. den är ju så förbaskat sen ibland i detta området..
 
Föresten så ska jag till Lindex och hämta ett paket också, spännande.. så aaa som ni hör har jag lite att uträtta idag så är väl lika bra att sticka iväg nu då..

Kommentarer

Postat av: Elin-Svar på kommentar

Publicerad 2013-10-31 19:59:23

Det blev den gråa stickade klänningen. kom tänka på att jag måste ha något som är smidigt att amma i. Annars måste jag dra upp hela klänningen. hihi ksnske inte så snyggt. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela