Välkommen!

Denna väntan gör mig lite smått galen..

Publicerad 2013-10-31 10:17:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Väntar varje dag och kollar posten så fort den kommer.. kan inte hjälpa det, försöker att inte tänka på det, vilket jag knappt gör heller men sen bara dyker de upp i huvudet på mig.. när kommer brevet från Gyn?!
 
Det har gått fyra veckor nu, så snart borde det komma.. har en klump i magen, orkar verkligen inte med nån operation nu om det skulle vara så.. men jag har samtidigt lite possetiv känsla faktiskt, att jag slipper operation och att kroppen själv tagit hand om dom förändringar som var kvar, att dom var så pass lätta.. men samtidigt känns det inte som det eftersom jag aldrig kan ha tur med nåt som handlar om sjukdommar känns det som..
 
Väntan gör mig galen, hoppas det kommer idag med posten så att jag får veta.. kommer vara livrädd när jag öppnar kuvertet men samtidigt så får jag ju då veta vad som väntar mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela