Välkommen!

Inget blir som tänkt idag..

Publicerad 2013-10-07 12:31:08 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Sjukgymnasten ringde och han tyckte de var bättre jag väntar med att åka och träna tills i morgon och hoppas på att jag mår bättre då.. han undrade om jag verkligen skulle träna imon ens för han tyckte inte jag lät pigg :O Kan ju bero på sömnbrist och huvudvärk, men han trodde de var av min förkylning förra veckan :P Aja, det kan ju kvitta men i morgon blir det ju träning iaf, sa även till att vi åker utomlands den 16de så han vet att jag inte går att få tag på då :)
 
Ska lägga mig en stund nu igen och se om jag kan vila lite till.. vid halv två är det sjukhuset på tv, sen så åker jag nog och fixar gurka plus lite som måste fixas inför resan, apoteket och lite sånt så de får bli en snabbis på modehuset.. egentligen orkar jag inte men måste verkligen fixas typ idag så det får bli så..
 
Men som sagt, nu lite vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela