Välkommen!

Mys-kväll

Publicerad 2013-10-04 20:27:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Mys-kväll med mig själv idag ;) lite smågodis och Idol.. medans Andreas spelar fifa, Edson kommer snart också och håller honom sällskap.. får nog bli rätt så tidig kväll idag.. efter idol får det bli sängen.. iof är ju uttagningen rätt så sent men ändå ;)
 
I morgon kommer Elin en snabb runda hit med lilla Meja.. Andreas och Lowa ska på bio så då kommer Meja och Elin hit <3 Jag måste ju få pussa och gosa bebis en stund tihi.. plus att Elin ska vara snäll och klippa mig så jag slipper hålla på och irritera mig på att de ser fult ut när jag har uppsatt hår i turkiet..
 
Det närmar sig med stormsteg till Turkiet nu och nu börjar jag bli riktigt taggad.. idag har jag suttit och kollat igenom det vi ska beställa från taxfreen på vägen dit och hem.. :D
 
Nehe nu ska jag kolla på Tv:n istället för på skärmen ;)
 
Ha en fin fredags-kväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela