Välkommen!

Saknar redan!

Publicerad 2013-10-27 17:20:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Lilla Doris.. världens mysigaste hund tror jag.. saknar henne redan och ändå har vi bara varit hemma sen igår kväll..
 
 
Vi har verkligen haft en underbar vecka i Turkiet, även en underbar helg hos mamma och pappa! Det har minst sagt varit ensamt idag när jag varit hemma helt själv så Andreas är iväg och tävlar och har varit sen halv sju idag på morgonen.. men om några timmar så är han hemma igen iaf.. ska pussa massor på honom <3
 
Har packat upp alla väskor idag, tvättat en del av all tvätt och varit iväg och handlat så vi har lite mat tills ikväll.. det blir tacos fast med fläskfilé och bbq-sås istället för köttfärs och taco-sås.. ska bli gott gott :)
 
Får se om jag ska arbetsträna något imon, annars blir det på onsdag som jag drar igånr, träna måste jag iaf göra imon..
 
Saknar Turkiet! Åh, vill tillbaka NU!
 
 
 
Nu blir det till att fortsätta att plocka lite här hemma medans tv:n står på så att jag har lite sällskap!
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela