Välkommen!

Snart dax för lite jobb..

Publicerad 2013-10-02 08:41:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hade gärna sovit ett tag till när klockan ringde klockan åtta faktiskt, men var tvungen att gå upp så jag slapp stressa nu innan jobbet.. perfekt tid att börja tycker jag.. klockan tio.. man hinner ju äta frukost i lugn och ro, göra sig iordning lite och ändå hinna sitta och slappa lite, det är precis vad mitt huvud behöver för att orka jobba..
 
Idag mår huvudet sådär, det spränger men jag är fortfarande trött så vi får väl se hur dagen blir här.. har en del att göra..
 
*Jobba 10-11
*Handla på netto och maxi efter jobbet
*Hem och äta lunch
*Träna under eftermiddagen
*Fixa iorning det sista här hemma
*Slå in paket till Emrick
*Träna bowling (får se vad min fot orkar men ett par kasst har jag tänkt försöka med idag iaf)
*Laga middag
*Lägga oss
 
Rätt så fullsmäckad dag som ni ser.. men det ska nog gå bra :D Tihi.. skulle kunna börja redan nu med att plocka lite, men känner inte för det :P Så det får gott vänta.. måste ju vakna till liv innan jag börjar stirra runt.. hehe.. jag ogillar att stirra runt direkt när man gått upp, Andreas är expert på det på helgerna men jag klarar det inte, måste ju ha tid för mina tabletter att börja värka och så.. denna sjukdom, vad mycket den ställer till med! BLÄ på den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela