Välkommen!

Underbara Lowa!

Publicerad 2013-10-02 14:33:00 i Barn i min närhet som betyder mycket för mig!

Lowa fick såklart paket härromdagen eftersom hon blivit storasyster <3 Det uppskattades såklart..
 
Massor med småsaker, precis som Lowa älskar.. pilla med det som är smått är ju riktigt skoj ;)
 
Lika busig och söt som vanligt är hon ;) Hon vet vad som gäller när jag kommer, då åker kameran fram ;) Hennes lillasyster lär märka det också när hon förstår.. tihi.. men Roligast tycker ju Lowa det är att springa runt och göra tokigheter medans jag klickar bilder som bara den ;)
 
Sen fick hon ju öppna lillsysters paket också och det var ju väldigt kul det med..
 
Lite lurig verkar hon allt vara när lillasysters paket åker upp..
 
Denna underbara flicka! Så busig men samtidigt sjukt mysig och vill gärna sitta på eller bredvid mig för det mesta.. då myser jag lite extra mycket.. hon också tror jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela