Välkommen!

Underbart fin Nalle!

Publicerad 2013-10-02 14:44:00 i Mina gudbarn som har stor betydelse för mig!

Denna nalle hittade jag redan i början på sommaren då Andreas och jag var i Borgholm.. ångrade mig när vi kom hem att jag inte hade köpt den.. men sen skulle vi dit igen lite senare på sommaren och nallen fanns kvar så då var jag förståss tvungen att köpa den :)
 
Vi var ju inte 100 på att det skulle bli en flicka, men ultraljudet hade trötts allt visat på det så jag tog en chansning och tur var väl det då att det blev en liten Meja så hon kunde få den fina nallen som jag fastnat för..

Den fick genast flytta in i hennes säng och jag hoppas att hon kommer gilla den <3 så mjuk och härlig.. och framförallt söt!
 
 
Och ett litet kort på mig och Meja <3

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2013-10-05 10:16:21

Ja nallen var super söt. Den sitter så fint i Mejas säng :)

Svar: Vad härligt att höra :) tihi..
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela