Välkommen!

Usch och fy!

Publicerad 2013-10-14 07:12:26 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Andreas blev förkyld förra veckan nånting och ont i halsen.. Precis lagom till jag blev frisk, han som typ Aldrig blir sjuk...

Vi har verkligen försökt att inte pussas och så för mycket för att inte jag skulle få nåt skit igen men vem ligger nu då tror ni? Jodå jag.. Genomförkyld igen och halsont, igår feber tror vi och jag låg mest hela dagen, sov från och till.. Men vi var iaf iväg och handlade de sista vi behövde till resan.. 

Så nu blir det att knarka halstabletter, rinexin och slemlösande.. Allt för att förhoppningsvis bli frisk innan vi åker.. Så jävla typiskt detta!

Men halsen känns ju iaf bättre idag, dock inte mina stackars luftrör.. Snälla nån bota mig mot detta innan vi åker!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela