Välkommen!

Vaken!

Publicerad 2013-10-07 11:46:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Vaken och har varit det en lite stund, först nu börjar det kännas lite grann bättre så ska föröska få i mig lite energi sen gå ut en runda.. åka ner till sjukgymnasten en stund.. förhoppningsvis så orkar jag träna lite iaf.. får testa mig fram, går det inte så är de bara att gå hem igen.. Måste ändå ut och köpa gurka till maten ikväll, Andreas lär jobba länge så jag ska förbereda maten lite tänkte jag med det jag orkar :)
 
Mycket på tv ikväll, det ser jag fram emot! Det blir en riktig slappar-dag idag.. inte konstigt efter denna natten och morgonen.. men då är det ju tur att det finns bra saker att se på TV, för då Kan jag ju sitta still iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela