Välkommen!

Vilket härj!

Publicerad 2013-10-08 10:38:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Puh, vilket härj att vara sjuk alltså..
 
Ringt ambassaden idag för att fråga om att resa med mina mediciner, har fått nyutskriven läkemdelslista men det räckte tydligen inte utan måste ha läkarintyg på Engelska för att komma igenom spärrarna..
 
Så nu har jag ringt min husläkare också så han får skriva ett intyg på engelska också och även skicka hem papperna om läkarutlåtande till försäkringskassan.. 
 
Massa papper att hålla reda på .. suck.. det är inte direkt min starka sida att behöva ringa runt såhär..
 
Nu har jag bara ett ställe kvar att ringa till vad jag kan komma på och det är försäkringsbolaget så jag får hem papper på min försäkring om jag blir sjuk där nere så man har allt förberett..
 
Jag HATAR sånt här.. men men.. det måste ju göras det också tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela