Välkommen!

Det är nervöst!

Publicerad 2013-09-15 19:33:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Usch känns idag som att nerverna sitter utanpå kroppen..
 
För det första imon btitt så ska Andreas och jag till sjukhuset.. det är dax för gyn.. alla plågsamma undersökningar IGEN och jag har ingen bra känsla inför detta, känns ärligt som om att jag kommer få dåliga besked att dom inte fått bort alla grava cellförändringar och måste operera igen.. nu hoppas jag verkligen INTE att det är så.. men tänk OM.. ?? Jag får väl inte reda på något i morgon kanske, eller jo om dom ser det direkt vid undersökningen så får jag nog veta det direkt, men sen ska man ju vänta på provsvaren ett antal veckor också.. suck..
 
Efter det så ska jag lämna Andreas på jobbet och åka och fixa lite saker till till partyt i helgen.. åååh vad vi längtar!!!
 
Sen så kommer nästa sak som jag också känner mig nervös för.. ska för första gången arbetspröva, har ju inte varit på jobbet på över 9månader :O Eller  jo.. ett möte har jag varit inne på, men det är allt.. känns lite skumt att komma tillbaka faktiskt men jag hoppas det ska gå bra och att det är någon bra person jag ska gå med.. hehe.. men vad jag hört så verkar inget vara sig likt längre så det blir nog mycket att ta in.. men det ska nog gå bra det också..
 
Mycket händer imon.. så bara att hoppas på att jag har en "bra dag" då.. med både huvud och fot och allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela