Välkommen!

Det blev inget..

Publicerad 2013-09-16 09:35:36 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Dom ringde idag på morgonen från gyn, det blir inget besök dit idag för läkaren hade blivit sjuk.. suck, jag som hade förberett mig på detta nu.. men men.. fick en ny tid iaf..
 
Trööött idag igen, har inte ens märkt när Andreas gick till jobbet och det är väldigt ovanligt ;) hehe.. dock vaknade jag ju ändå vid sju så hade inte varit så stor skillnad, men ändå..
 
Andreas kommer hem med bilen vid tolv tiden så då ska jag iväg och fixa lite inför partyt iaf tänkte jag.. men tråkigt skit väder är det, regn regn regn, varför regn just idag när jag ska börja arbetsträna för?! :P Får väl hoppas det ger med sig till eftermiddagen/kvällen ;)
 
Snart kommer en gamal arbetskamrat och köper en bok också, så skönt att bli av med saker och få in lite pengar, det behövs vill jag lova ;) haha
 
Näe de är väl dax att gå ut och möta upp henne!
 
Vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela