Välkommen!

Emrick!

Publicerad 2013-09-05 13:13:00 i Barn i min närhet som betyder mycket för mig!

Underbart söta Emrick!
 
En glad Kille..
 
Prommenad med vagnen..
  
 
Vi eller aa Jenny hittade lite björnbär längst vägen som hon plockade..
 
Grisen Razmus var vi ju tvugna att vara ute en stund hos också.. haha inte varje dag man ser en gris i ett radhusområde.. men Jenny, hon kan hon..  ;)
 
Inte heller varje dag man får ta kort på en minigris och en bebis i en barnvagn.. :D
 
Sen hade ju självklart jag med mig lite paket också, ni vet ju hurdan jag är <3
 
Emrick var mer intresserad av paketen än att vara med på kort såklart, dessutom var det tydligen första gången som han fick inslagna paket att öppna såhär.. så det var ju kul :D
 
Och när inte barn vill kolla in i kameran så gör man allt för att dom ska göra det och då kan det ju bli lite roliga foton ;) Jao.. man får ju bjuda på sig själv ibland ;) haha
 
Men det blev nåt fint kort iaf.. sen fick han äntligen börja öppna sina paket..
 
 
Mumms.. denna leksaken var ju riktigt god <3 Han fick även en super söt tröja, men den blev det ingen bild på, dock har Jenny lovat att skicka en bild när han använder tröjan sen :)
 
Han ville knappt släppa leksaken igen och bara satt på sin filt och var väldigt glad! Söta lilla pojk!
 
 Weeiii, såhär lycklig blir man :D
 
 Ska man inte stoppa kexet i öronen eller? ;) Inte lätt att veta vad som är rätt och vad som är fel när man är en söt liten pojke på 6,5 månad <3
 
Det bästa av allt är att jag ska få vara barnvakt åt denna söta pojk, han trivdes så bra med mig tyckte Jenny så nu vågar hon lämna bort honom till någon, tyvärr blev han sjuk dagen efter jag varit där annars så skulle jag ha passat honom igår kväll.. men det blev inget med det.. så vi får väl se när det blir av istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela