Välkommen!

En dag hos Jenny!

Publicerad 2013-09-05 12:17:00 i Vänner har en stor betydelse!

I Måndags så var det äntligen dax att träffa Jenny igen, var verkligen evigheter sen.. över ett år :O Helt galet vad tiden rusar iväg, men nu bor hon ju nämre igen så nu kommer vi förhoppningsvis att träffas lite mer regelbundet igen! :)
 
Hon har ju blivit mamma till en underbar son under denna tiden vi inte träffats.. och äntligen fick jag även träffa honom, lilla Emrick..
 
Vi hade en helt fantastisk dag med fika, mat, skratt, bebis-mys och självklart massa massa snack.. promenad var vi ute på en runda också och självklart var vi tvugna att vara lite med grisen också ;)
 
Tack för en helt fantastisk dag! Kommer lägga upp massa bilder på Emrick i ett annat inlägg om en stund..
 
Som sagt, en fantastisk dag och tiden den bara rann iväg, så jag kom dit på förmiddagen och var inte hemma förrens på kvällen, när klockan var tre kom vi på att lunchen inte ens var äten ännu.. då förstår ni hur dagen bara flöt iväg.. men det blir ju så när man har det trevligt :)
 
Tror mitt besök uppskattades, både av mamman och sonen.. han är tydligen inte den lättaste för andra människor att komma nära sådär första gången men med mig var det inga problem vilket både Jenny och självklart jag tyckte var jätte skönt, han brydde sig inte ett smack att han var hos mig nästan hela dagen ;)
 
Tack vännen för en fin dag! Det måste göras om.. snart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela