Välkommen!

Försäkringskassan ringde..

Publicerad 2013-09-17 16:02:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Japp nu ringde min handläggare upp mig, försökte nå henne tidigare idag för att veta om jag kunde hoppa över arbetspasset imon och hon tyckte verkligen INTE jag skulle ens försöka ge mig på ett arbetspass imon utan vänta tills på fredag.. och då bara vara ute i arbete i EN timme istället för Två :( Så trist att det inte går som det var tänkt, så besviken, men hon sa att det ska jag absolut inte vara utan hon tycker jag är tapper och bra som vågar och vill testa! Så det känns ju bra på så sätt..
 
Huvudet är inte alls bra idag men jag kan leva med det.. är sjukt trött efter denna natten med värk och foten gör riktigt ont idag också.. så någon träning har det inte kunnat bli idag.. det får bli i morgon istället.. så jag har kämpat här hemma idag med att få ordning lite.. fått en hel del gjort konstigt nog men mååånga timmar tar det och mycket vila har det varit mellan, men nu känns de som att jag kan hinna bli klar tills på Lördag iaf!
 
Andreas jobbar och det verkar som han ska jobba länge, hur länge får vi se.. det har jag inte fått något svar på ännu.. men det lär jag väl märka ;) hehe
 
Ska ta och maila chefen nu också om att de är OK för fsk att jag är hemma imon och kör kortare pass när jag väl är där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela