Välkommen!

Galet härligt!

Publicerad 2013-09-26 16:56:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Jag är på bättringsvägen, äntligen efter dagar som verkligen varit skit! Jag har knappt vetat vilken tid på dygnet det varit.
 
I dag kan jag gå iaf ett par meter utan att hålla mig i väggarna :D
 
Jag kan sitta uppe utan att somna!
 
Tror ni jag är glad?! Men nu gäller de att jag vilar iallafall så de inte blir värre, mår ju verkligen inte ok men jag är bättre iallafall det är huvudsaken!
 
Snart ska vi iväg och lämna Tessie för bad.. Hon ska bli ren och fin så att hon slipper knuta ihop hela tiden, underbart! Andreas får dock köra för det har jag inte balans till.. Under tiden Tessie är och blir ompysslad så åker vi och handlar lite, ingen idé att åka hem.. Jag får hålla mig i Andreas.. Behöver ju komma ut och få lite frisk luft också.. 
 
Att man kan vara såhär glad även fast man mår såhär dåligt! Haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela