Välkommen!

Grattis!

Publicerad 2013-09-23 04:31:22 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Grattis till mig själv idag!

Dagen lär tillbringas genom att vila och sälja saker.. Blev nämligen dålig igår kväll och mår Inge vidare så nåt jobb blir de inte :/ men kl 17 ska jag iaf åka och bada Tessie.. Så efter det lär jag ju märka om detta är en riktig kraftig förkylning eller om det mest handlar om allergin.. 

Ah som ni märker så ligger jag vaken igen.. Klockan är halv fem.. Jag borde sova iaf nån timme till!!! 

Får väl försöka somna en stund nu..

Kram på dig! 

Kommentarer

Postat av: Emma Mamma till Eddie & Wilton

Publicerad 2013-09-23 08:32:38

Grattis ...

Och hoppas bara inte det var mina barn som smittade dig i Fredags :0(

Svar: Tackar så mycket :)
Äsch, var det de så är de ingen fara, man kan bli smittad var som helst dessa tider.. så känn inte så.. jag blir frisk igen.. bara så jobbigt för allt bli ju jobbigare med huvuvdet och allt.. vanlig liten förkylning är inte vanligt för mig.. men vi får hoppas detta går över snabbt :D
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela