Välkommen!

Idag är det BF!

Publicerad 2013-09-12 10:18:00 i Mina gudbarn som har stor betydelse för mig!

Spännande detta, jag går här varje dag och väntar på att mitt blivande gudbarn ska visa sig för världen och se ljuset som finns här ute! 
 
Idag har Elin BF.. men som jag sagt hela tiden så tror jag att du kommer fredagen den 13:de, så imorgon lilla bebis får du gärna överraska mamma, pappa, storasyster, blivande gudmor och alla andra som väntar spännt på dig genom att titta ut :)
 
Du lilla knytet, vad jag längtar efter dig! Vi är många som gör det ska du veta! Inte minst din mamma vill att du ska komma nu, så se till att njuta nu sista dygnet och kom och visa dig i morgon! ;) Andreas, du vet min sambo, han tror att du ska komma på söndag har han sagt.. det är första gången han säger en dag då en bebis ska komma.. så snälla, ge honom inte rätt, du vet jag skulle få höra det länge efter isåfall ;)
 
Jag är lite besviken på dig där inne i magen, att du inte velat sparka i min hand.. men vet du? Det gör inget.. jag kommer älska dig precis lika mycket i alla fall <3 Jag är säker på att du är en underbar bebis och blir en underbar person, precis som din storasyster.. hon är fantastisk på alla sätt och en riktiga buse samtidigt som hon är världens mysigaste och gärna vill krypa upp i mitt knä när jag hälsar på! Du kommer få en underbar storasyster och hon väntar spännt på dig hon också!
 
 
 
Kände bara att jag ville skriva detta till lilla bebis nu innan h*n kommer till världen..  för idag är det ju trotts allt BF och allt, så max två veckor sen är du ute..
 
Elin, kämpa på de sista nu och vila massor, det behöver du vännen! (inte minst så att ni ska orka träffa mig så snabbt som möjligt också) *ler med ett litet finurligt skämtsamt leende såklart*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela