Välkommen!

Idag får jag lite mer gjort iaf..

Publicerad 2013-09-12 11:46:25 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Idag får jag lite gjort känns det som, lagt ut ytterligare bilder med leksaker på Facebook ska snart uppdatera dom här på bloggen också! Jag har ringt försäkringskassan och läkaren om intyg som jag lyckats att slarva bort här hemma.. Plockat iordning och ja, känner mig mycket piggare helt enkelt.. Så idag ska det nog vara lite finare här hemma när älskling kommer hem än vad deg varit tidigare i veckan :)

Får väl se när Andreas behagar att komma hem idag men troligen blir det att han ska bowla sen också, komma igång riktigt inför matchen på söndag ;)

Nästa vecka hoppas jag på att jag ska kunna börja testa att träna lite smått igen med bowlingen, vi får se.. Jag lääängtar ju efter att få bowla såklart! 

Tror jag ska gå och plocka med lite disk, fasen vad skönt att iaf ha lite mer energi igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela