Välkommen!

Idol..

Publicerad 2013-09-20 20:20:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Myser ner mig i sängen nu och tittar på idol.. för nu är det Andreas tur att städa lite.. vilket innebär att dammsuga, även fast jag redan tagit de värsta med vår nya underbara dammsugare, men under soffor osv måste vi använda den gamla och den klarar jag inte av så de är Andreas jobb.. annars har jag faktiskt fixat allt.. ska bara skura av golven imon sen är det helt klart så imon slipper jag stressa med nåt.. såå skönt!
 
Arbetsprövningen funkade bättre idag.. kan fortfarande gå ;) Men visst har jag mer ont än vanligt, men en timme var nog precis vad jag klarar av just nu med foten.. så nu kör vi på detta tills jag känner att jag kan klara mer.. idag kom jag ihåg att ta på mig stödstrumpan också ;) hehe
 
Längtar tills imon, dock ska Andreas jobba precis som resten av denna veckan, han jobbar ju över varje dag till och med idag på en FREDAG och jag lovar er.. jobbar Andreas över på en fredag så är det mycket att göra, för hur mycket som dom än haft att göra så har han ALDRIG sen vi träffades jobbat såhär länge på en fredag, han jobbar hellre lördagar och söndagar än att jobba över på fredagar, men idag jobbade han ända till fem sex nånting.. men men jag har fått honom till att inte börja förens tio tiden imon så att vi iaf kan äta frukost tillsammans.. vi får ju nämligen inte göra det på söndag heller så EN dag i veckan behöver man äta frukost tillsammans tycker jag ;) <3
 
Nehe ska hämta mig lite dricka medans de är pause ;) Ha en bra fredags-kväll vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela