Välkommen!

Jag lever!

Publicerad 2013-09-03 09:35:38 i Vänner har en stor betydelse!

Jag lever, iaf halvt idag ;)
 
Uppdaterar nog snart, men nu ska jag iväg till underbara Elin.. måste ju passa på att se bebismagen nu innan bebis tittar ut.. så spännande, inte många dagar kvar till Bf nu <3 så nu lilla bebis får du se till att sparka mamma lite hårt i magen så att gudmor får känna dig för första gången, du var ju lite envis sist och ville inte alls ge några sparkar när mamma var här och hälsade på hos mig <3
 
Igår var jag hos Jenny hela dagen.. det blev verkligen en heldag så jag var helt slut på kvällen, ändå har jag inatt knappt sovit nånting och är därför idag halv-död men till Elin det ska jag bara.. så är det..
 
Uppdaterar när jag känner och har tid för det ;)
 
Nu blir de affären och köpa sylt, det ryktas pannkakor till lunch idag och jag, ett pannkaksmonster som jag är tackar ju inte nej till det, så måste köpa lite sylt eftersom det var slut hos familjen Bergner :)
 
Ha en bra dag kära vänner, det kommer jag att ha! Längtar efter att få se Lowas min och kommentar när jag kommer och hämtar henne på dagis idag.. hoppas inte Elin berättat för henne ännu att jag ska komma idag <3

Kommentarer

Postat av: Emma Mamma till Eddie och Wilton

Publicerad 2013-09-03 12:24:54

Jag har saknat din blogg hela helgen som vanligt när du försvinner :0)
Jag vet hur det är med sparkarna Jill ville känna Wilton men nej då sov han bara när vi träffades :0)

Svar: Hehe tack, alltid kul att se att det är någon som saknar min blogg när jag går under jorden ett par dagar ;) hehe..
Aaa det är väl så, men jag får vänta tills bebisen är ute, då blir det massa bebismys :)
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela