Välkommen!

Jag måste..

Publicerad 2013-09-24 12:31:52 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Jag måste ta mig till citygross och köpa bla nässpray.. får ju ingen luft utan det och mitt är snart slut.. men vart ska jag få krafterna från? :O
 
Andreas kommer jobba länge ikväll, så de räcker nog tyvärr inte med att han köper med sig de hem heller.. hmm.. men jag ska iaf lägga mig i sängen och se på sjukhuset klockan ett till två.. sen kanske jag får sparka mig själv i arslet så jag kommer iväg..
 
Har grym huvudvärk, den blir ju inte direkt bättre när jag är förkyld och så.. bara jag blinkar eller rör blicken för snabbt så spränger det upp i skallen på mig.. ingen bahglig känsla vill jag lova er!
 
Suttit och spelat nya mario.. weeiii.. men klarar ju inte de heller nån längre stund nu för de gör så ont i huvudet.. men lite måste jag ju sysselstätta mig med.. vad kan man göra där man inte använder huvudet och ögonen liksom? :O
 
Jag undrar vart alla kommentarer tar vägen? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela