Välkommen!

Jag skakar och gråter glädje-tårar!

Publicerad 2013-09-17 17:51:00 i Mina gudbarn som har stor betydelse för mig!

Ännu en gång så har mina känslor visat sig att dom inte bara spelar mig ett spratt, även fast jag började tro att dom idag gjorde det! :)
 
Idag har lilla MEJA kommit till världen fick jag nyss veta, glädje-tårarna rinner och jag är helt skakig, ÄNTLIGEN, som vi väntat på dig Meja!
 
Jag drömde inatt att Elin och Andreas fick en liten flicka, men hon hette Maja och var jätte söt, sen idag har jag hoppat till varje gång mobilen har pipit och haft en känsla av att det var dax.. och mycket riktigt, nu är du här älskade flicka!
 
Det var ju tur att det blev en liten tös så att jag inte köpt pressenten helt fel som jag köpte redan i sommras ;) Nu längtar jag bara efter att få ge den till henne! och att få se de lilla livet, mitt blivande Tredje underbara gudbarn! Jag är såå lyckligt lottad som har er alla tre i mitt liv, att era föräldrar har valt mig.. jag är STOLT!
 
VÄLKOMMEN MEJA OCH STORT GRATTIS TILL STORASYSTER LOWA, MAMMA ELIN och PAPPA ANDREAS! Ni är guld världa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela