Välkommen!

Jahapp..

Publicerad 2013-09-17 18:57:00 i Vänner har en stor betydelse!

Glädje upp o glädje ner.. då får de bli ett party ännu en gång där ingen av mina nära o gamla vänner kommer.. men jag får klara mig denna gången också, vet ju att vi kommer få grymt skoj i alla fall, det brukar det ju bli.. så synd bara att jag bytt datum och grejat och donat..
 
ABSOLUT inget illa menat till mina/våra vänner som kommer på Lördag <3 Ni betyder mycket ni också, men skulle vara sååå kul att ha lite "nytt" (mina gamla) vänner med, åh vad ledsen jag blir.. det ända jag pratat om dom senaste veckorna känns det som med Andreas.. aja.. nu får vi hoppas att Jenny kan fixa bil så att iaf hon kommer så det blir någon "ny" med.. Emma och Johan kommer förståss också och det ser jag fram emot, de var länge sen vi var på party tillsammans :D
 
Snälla inga mer återbud nu tack! :D För på lördag kör vi.. all in.. eller inte ;) Ska inte bli som det råkade bli förra partyt, jag lovar Eriksson.. haha.. men kul, ja det ska vi ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela