Välkommen!

Kan inte sova!

Publicerad 2013-09-19 00:30:19 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Kommer verkligen inte till ro ikväll.. Är så mysigt att bara ligga här men sova kan jag inte..

När jag väl somnar inatt så tror jag iallafall att jag kommer sova gott, har vänt på madrasserna i sängen så att jag har lite hårdare nu, vi brukar byta och vända madrasserna ibland.. Andreas är ju mycket lättare än mig så därför blir ju min mjukare snabbare och jag gillar att sova hårt så därför lär jag nog sova gott sen <3 plus att vi har helt nya sängkläder som vi bäddade i precis innan vi la oss förut.. Och självklart ar jag även min kärlek bredvid mig som sover jätte gott.. Önskar jag kan få göra desamma snart?! 

Usch klockan är halv ett.. Kanske dax nu att försöka somna.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela