Välkommen!

Mina fina gudbarn!

Publicerad 2013-09-24 07:14:00 i Mina gudbarn som har stor betydelse för mig!

Oj vad jag saknar er!! Ni betyder så mycket för er gudmor, hoppas ni alltid ska veta det <3 
 
 
 
Isac, du var den första jag bar på dopet, en oförglömlig dag! Du är en riktigt glad skit som verkligen visar för din gudmor hur mycket du tycker om mig och nu har du börjar ropa Tess.. Du är fantastisk! 
 


Mollie, mitt andra gudbarn jag bar när du döptes, du har en gudmor till och en gudfar men det var hos mig du ville sitta för att vara lugn, du brukar bli lugn hos mig, du sov ofta på mitt bröst! Idag är du en riktigt liten busig tjej, men ack så bedårande söt! 
 


Meja, du ska bli mitt tredje gudbarn och det ser jag fram emot.. Ännu har jag inte kunnat träffa dig, men det kommer.. Jag ska bara se till att bli frisk först så jag inte smittar ner dig! Du är fantastiskt söt och jag blir glad av varje nytt foto jag ser på dig! Längtar efter dig! 
 
 
 
Ni har och kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! <3 även om era syskon också har det så är ni ändå speciella! Jag älskar er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela