Välkommen!

Pause..

Publicerad 2013-09-22 16:21:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Pausade serien, började krypa i benen så nu har jag fått iordning lite iaf.. fått bort allt skräp från alla bord osv, fått rent och iordning köksbordet och soffbordet.. dock är matsalsbordet kvar men är massa disk på det och disk finns det gott om även om vi mest körde med plastglas.. illa illa, men de blir ju mycket skålar och sånt och sen välkomstdrinken hade vi i riktiga glas och vissa shottar i riktiga glas också.. blir ju inte super bra om man tänder eld på sambuca i ett plastglas ;) haha.. 
 
Nu ser det iaf lite bättre ut och disken är jag så snäll och lämnar till mina kärlek.. det är väl riktig kärlek det? ;) Skrattar.. men tror hans huvud klarar det lite bättre än mitt.. som vanligt..
 
Hur jag ska orka köra och hämta Andreas blir ett mysterium haha men han får minsjäl köra när jag hämtat honom ;) Dessutom piggnar man nog till av att komma ut lite.. måste åka och köpa lite gott bröd och så också.. fyller ju faktiskt år i morgon och vill ha lite smaskig frukost, även om det blir i min ensamhet så kan man väl få lite gott för det? hehe..
 
Hoppas verkligen jag är piggare imon och får sova inatt.. jag längtar redan.. men först tänkte jag föreslå soff-mys med Andreas.. och jag tror inte han är så snabb på att tacka nej till det direkt.. det brukar han ju iof aldrig vara.. om det så är att han spelar fifa och jag sitter bredvid i nattlinne under ett täcke så är det mys i alla fall.. vi har mysiga kvällar nästan jämt och det är jag så glad över.. undra dock om han blir lika glad över att behöva bära in mina kartonger igen med barnsaker som jag ska sälja, sålt lite idag nämligen som ska komma och hämtas imon :) Weeeiii..
 
Nehe nu verkar de vara nån som vill ha lite bilder på saker så bisness-Tess får väl ta och jobba lite innan jag ska se på "bio" igen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela