Välkommen!

Sjukt seg dag!

Publicerad 2013-09-11 17:19:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Urk vilken tråkig seg dag detta är..  ändå gick jag inte upp ur sängen förens typ elva tiden :( Har haft sån sjuk huvudvärk sen i måndags efter mötet och det har fortfarande inte släppt, inatt och idag på morgonen var hemskt, därav så blev det att ligga kvar i sängen så länge idag på förmiddagen.. ändå är jag precis lika trött fortfarande :(
 
Har verkligen inte gjort nånting idag typ, orkar inte.. plockat upp och satt igång en maskin disk idag på förmiddagen och sen har jag soterat lite papper på "kontoret" och nu har jag satt igång en tvättmaskin.. det är allt jag gjort idag, plus lagt in massa saker till försäljning..
 
Andreas kom hem redan strax efter tre, men det var inte länge han var hemma innan han skulle ner till bowlinghallen och spela lite.. så han är fortfarande där så vi får väl se när han behagar att komma hem idag..
 
Ikväll är det iaf halv åtta hos mig och sen Idol och sen stalkers.. så Stalkers ska jag nog ligga i sängen och titta på i hopp om att somna när det slutar.. så jag kanske är piggare imon..
 
Känner mig så otillräcklig när jag mår såhär, är så mycket jag vill göra och borde göra men som jag inte fixar att göra.. inte är jag någon rolig sambo när jag mår såhär heller.. men iof vet jag ju att Andreas trivs rätt bra med att få sitta och spela sitt FIFA hur mkt han vill inprencip på kvällen ;) haha
 
Hoppas det är finare väder i morgon så att jag kan ut och gå en runda eller två :) Sjukgymnasten blir det inget med denna veckan eftersom jag varit krasslig och bär jag på något så vill man ju inte gå ner dit och träna bland dom äldre eller personer som kanske har lite sämre emunförsvar.. så nästa vecka hoppas jag att jag är piggare så jag kan träna igen.. sålänge får jag ut och gå promenader och så ska jag ner och testa gåbandet här i gymmet på vår gård :)
 
Nee nu piper klockan, brödet i ugnen är klart och ska ut.. kan lika väl göra Andreas smörgåsar till jobbet imon redan nu istället för att vi gör dom ikväll.. måste ju sysselsätta mig med nånting ;)
 
Blä på denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela