Välkommen!

Snart så..

Publicerad 2013-09-30 08:19:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Vaknar vid klockan sju, inte ens märkt att Andreas gått till jobbet.. Tack älskling för att du lät mig sova ;) Men som sagt vaknade jag ändå klockan sju ungefär och var alledes för pigg för att somna om, så nu har jag suttit och skrivit kortet till Meja och fixat med sakerna jag ska ha med mig, tagit på mig kläder och sminkat mig lite.. och NU, NU så är jag dödstrött.. hmm.. typiskt!
 
Får väl ta och äta lite frukost och sen ta och luta mig tillbaka i soffan en stund, jag kan ändå inte åka förens efter klockan tio, för jag ska fixa en sak innan jag sticker..
 
Ikväll blir det lite arbetsträning.. mellan sju och åtta ungefär.. hoppas verkligen att det ska funka bra! Sen hoppas jag att chefen hör av sig snart angående om jag ska testa på boende eller annat ställe nu innan jag ska åka iväg till Turkiet..
 
Oh, det är inte länge kvar nu.. 17 dagar om man räknar med idag.. sen sitter vi på flyget.. underbart! Dock börjar jag få lite flygskräck nu och nervositeten börjar komma.. men det ska nog gå bra, kul ska vi ju ha det iaf :D
 
Nehe lite flingor och mjölk nu (har inget bröd hemma, suck).. sen blir de att luta mig tillbaka i soffan en stund och se om jag kan få lite vila innan jag sticker!
 
Ha en fin dag, det ska iaf jag ha.. väldigt fin hoppas jag.. äntligen ska jag få se lilla Meja.. och självklart träffa Elin och Lowa.. för Lowa får man verkligen inte glömma bort nu, men det är ingen risk, det kommer jag aldrig att göra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela