Välkommen!

Tiden bara rullar iväg..

Publicerad 2013-09-17 18:26:00 i Mina gudbarn som har stor betydelse för mig!

Tänk att det idag är FEM månader och FEM dagar sedan jag fick de där brevet av Elin och sen dess har jag vetat att jag ska bli gudmor igen!
 
Tiden den bara rullar iväg alltså, vart tar all tid vägen?! Idag är jag lika lycklig som jag var då, den dagen jag fick de där brevet mådde jag inte så bra, jag var nyopererad och allmänt ledsen och nere.. sen kom de där brevet och dagen vände till något fantastiskt! Likaså idag har jag varit allmänt ledsen och nere med tanke på att min arbetsträning inte gick som den skulle igår och att jag har så ont, så dagen har varit otroligt seg och jag har gjort det mesta för att inte tänka på det.. och sen kom den där status-uppdateringen och dagen vände till något fantastiskt igen! Jag tror Elin och även lilla Meja kanske inte vill att jag ska vara ledsen så dom gör allt för att muntra upp mig, tror ni inte de? ;) hehe..Skämt o sido, men nu blev det iaf en lyckans dag trotts allt!
 
För fem månader och fem dagar sedan fick jag denna bilden på dig Meja..
 
Nu hoppas jag snart att min mobil plingar till så att jag får se dig som nyfödd också!
 
Åter igen.. Väkommen till världen och grattis hela familjen Bergner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela