Välkommen!

Det var länge sen...

Publicerad 2014-04-13 11:56:08 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hej hej.. 

Jag lever, men de har varit knappt känns det som.. har absolut inte haft ork att uppdatera här.. men mycket har hänt men samtidigt ändå inte.. varit mycket sjukhus fram och tillbaka under en månads tid, nu har de varit bättre sista månaden men då har jag varit så trött och hängig efter allt så det är väl först nu jag börjar bli mig själv lite igen, men fortfarande så trött..
 
Sitter här i soffan med min älskling nu och väntar på att klockan ska bli lite innan ett, då blir det att köra ner till bowlinghallen för då är det Match för Andreas.. säsongens sista, så jag får hoppas att vårt lag tar hem detta.. jag ska självklart vara med och hejja lite ;) 
 
Igår blev det även bestämt att vi åker till Skåne i påsk.. underbart! Saknar mina föräldrar, har ju inte varit där sedan sist och då var jag minst sagt pigg och det blev ett par dagar på Lunds lasarett.. men nu, nu så ska vi bara ner och mysa, inga sjukhus inte!
 
Hoppas ni alla mår fin fint iallafall.. och att det är någon som saknat mina inlägg lite iaf ;) 
 
Kram kram din lilla banan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela