Välkommen!

Han är min stora stora kärlek!

Publicerad 2014-02-12 07:16:00 i Kärlek är vackert!

... Och jag berättar det ofta för honom <3 Tänk på det, berätta ofta för din kärlek vad han/hon betyder för dig, det är väldigt viktigt som människa att få höra detta <3
 

 
Bara en egentligen vanlig piknick blir underbar med denna grabb.. myyys!
 
Flambering på gång.. akta er, han kan elda upp halva ens armar ;)  Nej då, han är duktig på det han gör.. 
 
Tessie gillar honom, men bara ibland, för det mesta försöker hon krypa över till mamma så fort det finns tillfälle, vilket gör Andreas lite avensjuk ibland.. tihi.. men det är klart, det är ju mig hon bott med hela sitt liv men Andreas har hon accepterat fint! Det är som med små barn <3
 
Såhär lycklig blir jag av Andreas (jaa, det är inte BARA för pressenten) hih
 
Kasta gris är trevligt, dock länge sedan nu.. nu är det mest yatzy och plump som gäller ;)
 
Romantiska goda middagar blir det ofta här hemma.. som sagt, man ska VISA sin KÄRLEK! Om det bara är så att sitta med tända ljus vid bordet och äta mat så är det alltid något.. något alla borde göra lite oftare..
 
Snacka i telefon är han också bra på ibland.. men det gör inget, han är så söt då också <3
 
 
 
 
 
Härliga bilder från midsommar 2010.. nu vill jag har sommar!!
 
 
Jag älskar såklart att han är så glad i mina föräldrar och dom i honom <3 Perfekt matchning ;)
 
Det blev ett litet inlägg om Andreas, men det är han värld.. för jag älskar denna grabben! Han är mitt allt och kommer alltid tillhöra mitt hjärta! En vacker dag hoppas jag på att bli hans fru dessutom <3 ;)

Kommentarer

Postat av: Emma Mamma till Eddie & Wilton

Publicerad 2014-02-12 09:08:33

Längtar med efter sommaren och Eddie med alla säger att barn älskar snö och kyla inte Eddie han vill ha hoppa tofflor och keps och kunna cykla :0)
Och det har han nog fått av sin mamma som också hatar vintern

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela