Välkommen!

Jag fixar och trixar med mina foton!

Publicerad 2014-02-10 12:47:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Jajamen, det är vad jag sysselsätter mig med när jag inte har något annat att göra.. nu har jag precis suttit och gjort bilder från den 1:a November när Lowa, Elin och Meja var här och hälsade på.. en dag man minns mycket väl.. älskade små barn och Elin.. vad vore jag utan er? <3
 
 
Det är kul att sätta ihop olika kollage.. dessutom så blir det inte att jag behöver spara lika mycket heller.. utan jag behöver bara spara dom allra bästa korten.. ibland blir det dock nästan alla iallafall för det är så många bra (som i detta exemplett på detta inlägg).. men oftast så kan jag iallfall radera en väldigt massa foton..
 
Satsar på att göra om alla mina framkallningar så jag får lite mindre fotoalbum, det blir ju en hel del när man älskar att ta foton som jag gör.. men på detta sättet så blir det ju iallfall ett par album mindre och det gillar vi skarpt ;) Dessutom roligare att titta på.. eller vad tycker ni? :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela