Välkommen!

Blä

Publicerad 2014-01-22 10:28:50 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Idag känner jag mig inte alls pigg, håller nog på att bli förkyd tror jag, men vi får väl se hur det utvecklar sig.. huvudvärken sitter kvar idag också så det blir lugnt här hemma fram tills det är dax för bowlingen..
 
Skulle åka och handla lite på netto egentligen, men får se om jag orkar senare eller hur jag gör med den saken.. är inget brådskande ändå utan det kan likaväl fixas i morgon :)
 
Funderar faktiskt på att bädda ner migi bio-soffan och kolla på film.. men frågan är kommer jag klara att sitta/ligga där stilla och kolla eller kommer jag ha myror i kroppen som alltid annars och bara springa rundor iallafall? :P haha
 
Ja, vi får väl se hur jag gör.. men känner jag mig själv rätt så blir det väl att gå runt här och små-plockar lite.. när ska jag lära mig att vara still när jag inte orkar och har så jävla ont egentligen så jag bara vill ligga?!.. daaah.. hopplöst fall helt enkelt ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela