Välkommen!

Bra dagar ska man ta vara på!!

Publicerad 2014-01-20 13:38:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Idag är det en bra dag.. iaf än sålänge.. är väl lika bra att tillägga det.. det kan vända snabbt i min värld, men dom stunder jag mår bra måste jag verkligen ta vara på, för att för mig så kommer dom inte särskilt ofta..
 
Jag har lite mer energi än jag brukar och huvudvärken är lite lättare, så jag har bestämt mig för att ta hand om mig själv idag och inte göra alledes för mycket som kommer göra smärtan värre..
 
Passar perfekt för en sån här dag idag eftersom vi ikväll ska ut och fira Edson och Paula som fyller år båda två idag.. GRATTIS till er :) Vi ska ut och käka lite på stan, så det passar ju perfekt att vara lite extra fin ju :) (Har orkat både sminkat mig och fixat håret)
 
Nu är det dax för lunch som består av chiliconcarne och nygräddat pitabröd.. mumma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela