Välkommen!

En fundersam Therese...

Publicerad 2014-01-18 16:43:08 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

 
Japp, såhär ser jag ut idag.. myyycket fundersam och nersjunken i soffan.. men det klarnar mer och mer..
 
Detta med mac-datorer är fasen inte det lättaste kan jag lova er..  men jag tror att jag kommer in i det också.. 
 
Annars så har vi varit på match idag.. Dom gjorde bra ifrån sig och "mina gubbar" vann matchen, alltid skoj.. :D 
 
Lär inte hända mycket mer i eftermiddag/kväll, Andreas är på spelhumör (säg mig, när är han inte det?) haha.. dock gör vi mat också, chillicorncarne får det bli idag då det inte blev igår.. mumma! Försökt få tag på lilla Eriksson också för vi ville spela lite kort men nej då, han behagar inte att svara.. så vi får helt enkelt sitta här i soffan vid datorn och ps3an ;) Tihi.. 
 
Vad hittar ni på för trevligt ikväll då? 
 
Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Emma Mamma till Eddie & Wilton

Publicerad 2014-01-19 10:14:20

Jag jobbade igår och fick jobba över 1 timme och jobbar ikväll med men hoppas jag slipper jobba över igen

Svar: okey då får vi hoppas på att du slipper att jobba över idag också då =)
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela