Välkommen!

Funderingar från en trött Therese..

Publicerad 2014-01-27 22:23:39 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Sitter här och äter ett äpple innan det är dax för sängen... 
 
Fick ju äntligen prata med min neurolog i telefon idag.. jag vet inte hur det gick riktigt egentligen.. ska öka en dos med tablett som jag äter på kvällen.. och sen ska jag till ögon på fredag tror jag de är.. sen skule jag få en tid till att röntga huvudet för att se så att shunten sitter ihop fortfarande och att den sitter där den ska.. sen ska jag komma på återbesök. och sjukskrivningen den vet jag inte hur det blev med det.. han skulle skriva att jag var helt sjuskriven tills vidare? ... jag undrar vad han menar med det...?  Jag funderar väldigt mycket på hur det ska gå med allt.. jobb försökringskassan läkaren.. aaa allt som har med det att göra..för att jobba som jag är nu skulle verken vara bra för mig eller pensionärerna skulle jag tro.. 
 
Så nu vet ni hur jag funderar ;) och vad läkaren har sagt typ.. vi får väl se sen nör sjukintyget kommer vad det står i det, sånt är alltid lika spännande :) Även om jag får min röntgen så snabbt som läkaren ville.. vi får vä se när detdimper ner post i brevlådan ;) spännande :D
 
Nu är det nog dax för sängen skulle jag tro¨
 
GodNatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela