Välkommen!

Jag gick precis upp!

Publicerad 2014-01-31 11:55:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Tänka sig, för tio minuter sen ungefär så gick jag upp haha..
 
Skulle vara på ögon idag vid kvart i åtta.. men vaknade med en helvetes huvudvärk.. så fick ringa och omboka tiden, har gjort undersökningen med dålig huvudvärk en gång innan och då blev resultatet fel.. så jag ringde dom vid sju sen gick jag in och la mig i ett kolsvart rum och bäddade ner mig.. efter mycket om och men så somnade jag.. och vaknade först nu för en stund sen.. (klockan är ju snart 12) haha
 
Värken var bättre när jag vaknade, men jag är galet trött och hängig, men det är som de brukar efter en "attack".. skönt iaf att det är bättre än det var på morgonen.. 
 
Nu ligger brödet i ugnen så jag ska snart äta frukost, sen kommer Andreas hem om typ en timme.. blir inte länge jag behöver vara vaken ensam idag inte haha.. 
 
Ikväll kommer Eriksson, så äntligen är det dax för lite spel.. kanske Edson och Paula också kommer? Vi ska iaf försöka få tag på dom och höra om dom vill...
 
Nee, nu piper ugnen, dax att ta ut mackan och sätta igång ägg till kvällens mat.. 
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela