Välkommen!

Min dag igår..

Publicerad 2014-01-16 16:09:27 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Jo.. min turdag igår.. det var så att jag skulle till tandläkaren.. och som ni nog vet så har jag problem med mina tänder och får väldigt lätt hål och har allmäönt otur me mina dåliga tänder plus tanläkarskräck.. ingen bra kombination.. så natten till igår var jag super nervös, var uppe i flera timmar mitt i natten och kunde inte sova, spydde av nervositet en himla massa.. men jag tog mig dit och gjorde undersökningen och det visae sig att jag hade inte EtT ÄNDA hål.. :O Hör och häpna.. jag trode inte mina öron och tandläkaren trodde inte sina bilder.. men kul, detta har alrig hänt så ni kan ju förstå vilken glad Therese som åkte därifrån igår <3 hihi.. Har lite tandsten som jag ska ta bort och sen en tand som jag börjat rotfylla förrut som inte är klar ännu ska göras klar.. men sen såg allt annat fint ut.. helt galet.. va händer liksom? ;D
 
Sen mötte jag Malin på Kvantum av ren slump och det är ju allti skoj att träffa på henne <3 dock var de inte så roliga saker hon hade att berätta men ändå..
 
Sen åkte jag till Lindex och jag har jätte svårt för att hitta jeans och bh.. tog in en herrans massa jeans jag skulle prova och två bh:ar.. första jeansen jag fick tag i satt som en smäck och jag blev jätte glad.. likaså med Bh:n.. helt otroligt!
 
När jag kom hem så skulle jag överföra lite pengar då jag trodde att jag nästan var minus på mitt konto, men då upptäcker jag en stor summa (stor för mig alltså) från försäkringskassan som kommit in.. så ringe dom direkt och frågade vad som hade blivit fel, men inget var fel utan min inkomst är lite änra så tydligen gjorde de så pass mycket så dom betalade ut det retoraktivt från de att jag fick löneförhäjning :) Ni kan tänka er att jag blev ännu mer glad? :D
 
Bestämde mig för att köpa en lott när skulle och bowla sen, men först blev det två par jeans till på Linex i Kalmar.. sen bowlingen som också gick otroligt bra med bra resultat och sen köpte jag en lott som jag vann 60kr på när jag kom hem :) Vilken dag hörrni.. till och med jag kan tydligen ha turdagar och det kändes sååå underbart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela