Välkommen!

Vårfint i vardagsrummet!

Publicerad 2014-01-16 16:08:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hej på er!
 
Varit iväg och fyndat lite mer orkiéer till min kära sambo idag.. så hoppas att han blir glad när han kommer hem.. och att han ser det framförallt hehe.. blev äventvå krukor till och även en liten kruka men som jag ska ha till varmeljus på bordet.. så nu är det fräscht här i vardagsrummet.. glad.. hoppas bara att Anreas blir gla som sagt så han inte bara ser det som att han får mer att vattna.. skratt, för det är ju faktiskt han som är den av oss som älskar orkidéer och att pyssla me om, jag skulle haft ihjäl dom direkt :P Men inrea med dom det kan jag ju iaf som tur är :D
 
Även varit iväg hos sjukgymnasten idag, så jag kommer att få fortsätta träna är nån månad till.. fick även låna hem en balans-platta så nu ska det övas balans och lite andra "hemma-träningar" för att stabilisera upp foten ännu mer, men han tyckte dock det ser bra ut.. så e var ju bra :)
 
Nu har jag tagit lite pause i städandet för jag har så otroligt ont i magen.. är nog hungrig så det är tur att Andreas kommer hem snart så vi kan sätta igång lite med maten, men får nog ta lite flingor nu mellan så det inte börjar göra alledes för ont..
 
Hur har mina kära läsare det där ute i kylan?! Är det nån som går in här och kollar? Jag har ju inte precis varit så aktiv nu, men som sagt, jag skriver när jag känner att det finns tid, ork och lust!
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela