Välkommen!

Grattis!!!

Publicerad 2014-06-06 22:28:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Stort grattis till min helt fantastiska Underbara Goa Söta gudson på 3-års dagen!!!
 

Du är den finaste gudson jag kunde få ❤️ Alltid kommer du finnas i mitt hjärta, din charm är otrolig! Jag hoppas alltid vi alltid kommer att ha denna kemi som vi haft sedan du föddes, även när du blir äldre hoppas jag att du kommer visa din kärlek till din lilla gudmor 💙
 
Jag saknar dig och hoppas verkligen vi kan ses snart och busa massa och mysa!!
 
Du är guld värld, precis som dina underbart fina syskon!!
 
Andreas och jag önskar dig ett stort grattis på din dag och hoppas att du haft en kanon bra dag!!
 
Kom alltid ihåg att vi kommer finnas för dig!!!
 
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela